SW är över

Massor har hänt och jag faktiskt alldeles för trött för att orka samla tankarna och skriva.
Helgen har inte varit speciellt bra och jag behöver lite tid.
Jo, jag vet.
Ni behöver inte säga det.
Det är BARA en kattutställning osv osv men jag vill så gärna hålla min plan.
Det skulle vara så kul.
Vi har alla olika prioriteringar i livet vad som är viktigt och vad som är ett "liv" eller vad som kallas att "leva livet".
Jag gör mina val och ni gör era.
Snart så känns det bättre och det går att göra nya vägar på väg till Målet med Vitöra.
Återkommer.
Nu ska jag skriva ett mail och höra hur Puzzel mår.
Miss ya babe massor.
Puzz och Kram gumsan !
Sköt om dig

Kommentarer
Postat av: AnnIre

Det är ALDRIG BARA en kattutställning....... På`t igen .... varje cert räknas.... Nu laddar vi till nästa utställning och ser fram mot WW.

Kramar till katter o framför allt matte så höres vi



Annica & Angus

2009-09-20 @ 22:55:33
Postat av: Ing-Marie

Halloj!

Vet inte riktigt hur din helg varit.

Men håller med föregående, påt igen.

Jag tror du har börjat tänka om redan idag.

Och tänk ett så fint klösträd du har köpt :-)

Var är Puzzel?

Kram på dig.

2009-09-21 @ 08:38:01
URL: http://wermdos.com
Postat av: Henrietta

Ja tyvärr gick det ju inte vägen :o( Jag höll tummarna för både Vitöra och Puzzel, för hon var vä också på SW?

Är hon inte hemma vackra flickan?

Kram Heniretta

2009-09-21 @ 10:00:58
URL: http://henriettaspyssel.blogspot.com
Postat av: Anonym

Håller tummar och tassar att det går

går bra. Jag har aldrig ställt ut men kan tänka mig att det känns nervöst.

2009-09-21 @ 20:21:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0