**********Årets Katt 2010 i Järva Kattklubb**********

  Årets Katter 2010 i Järva 

KATEGORI II

Kastrat
1. SP S*Forrest Fruits Aishiteru, svart/vit harlekin, norsk skogkatt
Ägare: Ingrid Holmqvist

2. PR S*Chaver´s Zohar Chaim, brunmaskad colourpoint, ragdoll
Ägare: Erica Osterman

3. IP S*Amazing Rag´s Plexus, blåmaskad, ragdoll
Ägare: Mili Laina & Lars Gillberg


245 p.


125 p.


95 p.


Jag är sjuuukt stolt och glad över året som gått och över dom enorma framgångar Vitöra och jag haft.
OCH Grattis Erica för både Leicas och Cirrus framgångar.

Viskar tyst
pst......... Letar hotell till SW i Norge i september   dst......
Inte för att utställningslusten kommit tillbaka, utan för att Tyskarna ska dit.
Måste ju ha ett träd till.   *ler brett*
SÅ, det är faktiskt bara därför jag åker.
MEN, Vitöra är ju kvalificerad redan och faktiskt så är Prinsen det också.   *ler*
SÅ, jag tar troligen med både Kung och ättling.     *ler ännu bredare*
Glömde............. det finns en orsak till att åka.
Det är det mycket trevliga resesällskapet.
För jag tror att jag och Lillemor kan få hyfsat roligt tillsammans.
hahahhahahahahha

Kommentarer
Postat av: Lillemor

GRATTIS !!!!!



ps, självklart är det bara tyskarna som drar, ja menar SW vem bryr sig om det ;-)

2010-04-27 @ 23:13:46
Postat av: Erica

Stort grattis vackra Vitöra och goa matte! Hurra!!



Lillemor, SW är väl ingenting för Inkan, har man väl tagit ett WW med storm så. ;)



Inkan, nu ska vi inte överdriva Cirrus (och speciellt inte Leicas) FRAMGÅNGAR just, men resultat kan man ju säga, hihi. I mina ögon är de ju bäst ändå!

2010-04-28 @ 00:33:32
URL: http://www.cheeserica.com
Postat av: henrietta

Stort G´RATTIS till Vitöras fina placering! Jag visste väl att du inte gett upp utställandet helt :o)) Ge dom bara!!

2010-04-28 @ 06:48:51
URL: http://henriettaspyssel.blogspot.com
Postat av: Skat-Ann

Grattis!

2010-04-28 @ 08:21:17
URL: http://skat-ann.blogspot.com
Postat av: Sanna Nikes och Pumas Matte

Grattis!!!

Är såååå glad att äga två före detta Ligan katter!!!! Katterna har fortsatt med sina traditioner här en "Mini-Liga"



Puss och kramizarrrrr

2010-04-28 @ 09:14:36
URL: http://jojosdjur.blogg.se/
Postat av: Catarina

Stort grattis !!!!!!!!!!!

2010-04-28 @ 19:19:23
URL: http://www.coppermines.se
Postat av: Ninnie

Stooort grattis!!

Visst är det något speciellt med katter i frack!

2010-04-28 @ 22:37:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0