Imorse kom jag inte iväg som jag skulle

Hade lite lunchgäster idag (det kommer bilder senare) OCH, jag skulle handla på morgonen och sedan iväg till vattengympan och helst köra ett en halvtimme innan själv också.
MEN, imorse var det ju såhääär mysigt i sängen.




Och när man har det så här mysigt så gååår det ju inte att gå ur sängen.
Det är så sällan som han är i sängen nuförtiden tyvärr.     :-(
SÅ, idag missade jag en halvtimmes extra träning, men det var det värt.
Puzz gubben
När jag sedan kom iväg och handlade så köpte jag först en smoothie innan jag började handla och när jag var klar en kaffe latte.  Dom har nämligen en Espresso House på Ica i Solna.
Morgonen kan inte börja bättre än såhär faktiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0