Jättemysigt igår kväll

Igår firade vi barnet som då fyller 23 och inte 24 som mor fått för sig.
Det är inte lätt och jag får väl skylla på att jag antingen inte kan räkna eller börjar bli gammal.   *ler*
Vi var till Restaurang Hassan och käkade libanesiskt.
Såååååå gott.
Orkade inte ens efterrätten.
Fast å andra sidan så åt jag nog mest förrätt av oss alla.   *mums*
Jag tog Orientalisk tallrik som är 6-7 blandade meze-rätter. 
Delade iof till viss del med sonen, men jag åt nog ändå upp det mesta.
Maria tog Baklava med vaniljglass som jag nu till slut fick smaka.
Och, näää det var inte riktigt min grej.
ALLDELES för sött.
Tack Åsa och Ole och sonen för att ni kom.
Och självklart födelsedagsbarnet själv !   *ler*
På söndag blir det Jonas Gardell.   weeeeeeeeeeeeeeeeee


Kommentarer
Postat av: Therese Bergsmo

Åh, gratta henne i efterskott!



Klart du inte kommer ihåg hur gammal hon blir. Jag håller fortfarande på och tror att dottern är född en dag senare än hon är, bara för att hon var beräknad till den dagen...



Många kramar, Therese

2010-04-08 @ 11:44:58
URL: http://bergsmo.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0