MÅSTE

Jag byter nu telefon. Har ju köpt en ny.
Och jag måste lägga in alla underbara sms jag fick när Vitöra och jag var nere i Schweiz på WW.
Jag hade lagt dom i en speciell mapp och läser dom mellan varven och njuter och gläds.
Jag njuter fortfarande av mitt galna hysteriska och otroligt framgångsrika år 2009.
Kära vänner tack !!!

Lillemor
Jag läste just på Forumet och jag grinar nästan jag med. Skitkul och alla GRATTIS som finns i hela världen till dig och Vitöra. Passa på att njuta nu och bara gläns era snyggingar. Kram Lillemor

Catarina Coppermines
Åh super duper mega grattis !! vilken jäkla tur att du åkte. Skål från oss i partille. Puss o Kramiz C

Emilie dotra min
Oki jag fattar nog inte hälften av vad du sa men fan vad kul. =) krama pälsmonstret också från mig.

Lillemor
MEN GUD !!!! älskade Vitöra helt fantastiskt :-D

Erica
Jaa, gissa om vi alla  (ja JAG iaf! ?) hade velat vara med dig då? Men man kan ju inte direkt kika över på en fikarast.  :-D Med Inkan ska det alltid vara exceptionellt. Hihi Vi håller iallfall tummar och klor oavsett vad du säger. Kram på er båda!

Åh grattis grattis grattis!!!! Helt otroligt, älskade vän! Bäst du hittar något tungt att binda fast dig i, så att du inte svävar bort! :-D  Tänk, tänk om det blir en WW också??! Tum- och klohållningen fortsätter, no pressure men lyckan verkar ju vara med er så varför inte?! :-D  Kraaaaaaam

Millan
Ni är underbara bägge två! Vitöra dock aningen snyggare och troligen även smartare än matte.  :-D
MEGAGRATTIS från hela Haningegänget.

Marie Vitöras uppfödare och min allra bästaste vän
Det är helt otroligt! Pussa snedörat massor från mig!

Irene som gjorde mitt fina guldburskynke till WW
Gud vad kul ! =)  grattis grattis och stor kram till dig ! Kram Irene =)

Marianne
Herrejäklar vilken dag! Tamlin dansar segerdans och farbröderna gör vågen :-D

Maja
megagrattis ! det är ni väl värda. Mycket bra kämpat

Anna allra bästaste vännen som är hundmänniska mer än katt och därför betyder messet så oerhört mycket
Gud vad kul ! En stor puss till kissen och kram till dig. Kram A

Erica
Åh herregud !!!! Vilken gåshud. Jag är SÅ glad för din skull!!!  Stort grattis vackra vackra Vitöra ppå världsturne. Du är fantastisk. Och grattis till världens coolaste Inka, du är så underbart galen att man inte kan låta bli att imponeras och glädjas!!  Massa massa kramar och njut nu ordentligt av er stora helg!! =)

Lillemor
Åh jag önskar att jag vad där. Så jäkla häftigt =)   SW släng dig i väggen liksom.  =)

Mimmi
HELT HÄRLIGT GALET. ETT STORT GRATTIS TILL VITÖRA OCH MATTE. (Nu grinar jag också) Stor Kram till er.

Lillemor
Vilket äventyr ni haft/har  :-D  Kör nu försiktigt på vägen hem

Marie Vitöras uppfödare och min allra bästaste vän
Men vilket underbar helg.Pussa älsklingen

Ruffles Ingrid
Väl kämpat ! Nu vill vi bara att ni kör försiktigt hem. Kram Ingrid

Marianne
Ni är bäst! Kör nu försiktigt ok?!!

Lena Skövde
Grattis tusen gånger

Mimmi
NOM!? Haha.. In i dimman me dej :-D  Supergrattis
MEGA STORT GRATTIS Så himla kul ! Sympati gråter en skvätt här. :-D

pst.... Är det nån som inte vill ha sitt mess med så skicka ett mail så tar jag bort det dst.....


Kommentarer
Postat av: Sol & Måne

Visst är det kul med minnen från utställningar. Zizze är visseligen bara ställd 3 ggr och kommer inte att bli det igen men det är kul att ha kvar minnena.

Vitöra är ju en riktig snygging dessutom.

Nospuss från oss.

2010-04-30 @ 18:45:34
URL: http://zol-mone.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0