Puzzlan och Em

Idag flyttade Em från Söder till Solna.
Jag har massor med kort från helgen som jag ikväll inte orkar göra iordning, så jag tar fegvägen och lägger in några kort på Em istället.
Hade med mig Puzzlan för att lämna nyckeln till Farmors lägenhet till Em.
Hon saknar ju sin katt och i förra lägenheten kunde Puzzel inte följa med för hennes room-mait var allergisk.
Nu kan Puzzel inte följa med till Farmors lägenhet heller tyvärr för Farmor är jätteallergisk.
SÅ, jag får ta med henne i bilen när vi ska hälsa på Emlan istället.



Kommentarer
Postat av: Sophia och katterma

Vad fin Puzzel är. Mitted tjejer är bara så gulliga.

2010-04-25 @ 21:20:26
URL: http://royalicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0