Snyft snyft *gråter en skvätt*

Solen solen var är du ?
Vart tog du vägen idag på eftermiddagen ?
Skulle ju sitta på balkongen i Baden-baden och njuta och så försvann du bara sådär.
*snyft*
Åkte istället och hämtade min nya MP3-spelare som har kommit.
*lite gladare*

Nu är den på laddning och sen får vi se om jag orkar få över låtar i den också.
Jobbigt jobbigt för jag är sååå trött.

Jag var ju och shoppade lite andra grejjer på Onoff i veckan också.
Till slut lyckades jag bestämma mig för en mobiltelefon iallafall.
Hittade en Nokia som stämde veröens med de krav jag har.
Den skulle väga under 100gram, ha en 5megapixelkamera och helst gärna en touchskärm.
Och ja självklart, en Nokia.
En omöjlighet nästan.
MEN, skam den som ger sig.
Hittade en iallafall.
Nåja, inte under 100gram visserligen men väldigt nära.
MEN, jag måste nog läsa instruktionsboken lite så tja, jag drar mig lite för det med.
*suck* Vilka vidriga I-landsproblem.  :-(
Den här blev det iallafall.

Ja, sen tog jag en sväng in på Chilli. En interiörbutik. Inte direkt "my cup of the" egentligen, men jag var ute efter en speciell fåtölj som jag tänkte att dom kanske kunde ha.
Det hade dom nu inte, men väl ett urläckert sängöverkast.
Sjukt mjukt på båda sidorna.
Snyggt inslaget var det också.




Här den bruna sidan upp.


Det blev dessutom godkänt av Prinsen.
Vilken tur.
- Kom Ligan och prova med mig.


- Matte, vad tråkiga dom är.
- Men jag gillar ditt överkast iallafall.


Nu har vi vänt på det och Prinsen smakade lite på det.
Godkänt på andra sidan med.


Tramp tramp


I samma affär hittade vi även Fåret Shaun.
Min älsklingsunge Levinas favvvodjur.
Ja, efter Ior såklart.


Och även om inte solen sken så gjorde blommirna i rabatten ute det.


Efter att ha inspekterat överkastet och ätit mat så la sig Prinsen ovanpå terrariet och softade lite tillsammans med Eddie.  Två coola killar tillsammans.


Själv ligger jag nu bekvämt i soffan med ett glas vin och softar.

Okej, får väl erkänna då.
Jag var vägen om Mio också.
OCH nu SKA jag ha en såndär fåtölj.
Sådeså

Kommentarer
Postat av: Skat-Ann

Hahahaha! Ett sådant överkast (filt har jag också) i samma färg. Dessutom så har jag en sån underbar fåtölj som du har kort på där. Köpte för 9 år sedan efter att jag blivit påkörd, den har jag tillbringat många, många nätter i när jag inte kunnat sova någon annan stans. En klok investering!

Kramelikram

2010-04-24 @ 11:03:41
URL: http://skat-ann.blogspot.com
Postat av: Inkan o Ligan

Tack ! Då måste jag köpa en sån.

Den var faktiskt billigare på Mio än på Ikea konstigt nog?!

2010-04-24 @ 13:27:21
URL: http://ligans.blogg.se/
Postat av: Dui och Deco

Vilket överkast! Är säker på att vi skulle gilla det också! Tror inte att det syns något hår på heller ;-) . Modigt att sova på terrariet måste vi jama, han verkar lite läskig Eddie, tycker vi!Nosbuff

2010-04-25 @ 18:07:00
URL: http://duideco.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0