Taaaaaaaaaaaack Lisa !

För den UNDERBARA boken.
Den måste verkligen upplevas.

Paketet
Ewa är tyst !!!
Hon tyckte det var tantvarning för att jag inte ville öppna det för att det var så fint.
*fnyser*
Det VAR ju fint !
Titta här






I min himlastormande glädje över paketet så glömde jag ta kort på innehållet.
Men här är den iallafall.


Den har såna där mysiga mjuka pärmar.
Dagisvarning sa min elaka arbetskamrat.
Ja, ni vet, hon som skrattade så rått härovanför.
MEN, hon är bara avundsjuk.
Sådeså.................
Passa dig................ Jag vet var din brevlåda bor när du sen fyller år.
*frust*

Kommentarer
Postat av: Ewa

hahahahaa jag sade aldrig att det var dagisvarning, bara att den påminde om en tuggleksak...heh

2010-04-23 @ 13:05:15
Postat av: Inkan o Ligan

Och skillnaden är ??

2010-04-23 @ 13:07:57
URL: http://ligans.blogg.se/
Postat av: Anna

Ja jag hoppas att tävling kommer att gå bra, men det är ju första gången så nerverna kan ju flippa ur hihi.



Vilken bra bok du har fått, jag brukar dricka en smoothie om dagen, mumms =)

2010-04-23 @ 15:19:58
URL: http://ellegaard.doggyblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0