VARNING MYCKET oseriös Traderare..........kimberlys

Blir så j*a trött på Traderare.
Jag har BETALT ett par stövlar jag köpt från Traderare : kimberlys.
Efter nästan 7veckor har jag fortfarande inte fått stövlarna jag betalt.
Skickar mail ett antal gånger om detta och får till svar att dom är skickade.
Till slut ger jag personen ett antal dagar innan jag lämnar ett negativ omdöme.
Inga stövlar dyker upp och jag ger ett negativt omdöme.
Här är min betalning.

  Till Kimberlys 5215 003 183-3
ÖVerföringsuppgifter 
Belopp 63,00
Datum 10-06-30
Meddelande avsändarkonto gummistövl
Meddelande mottagarkonto inkan8

Idag fick jag ett negativt hämdomdöme tillbaka där det står:
VILLE EJ BETALA PORTO. DÅLIG TRADERARE

Hon har 63!!??? negativa omdömen vilket ju säger en del.
Visst.
Jag får skylla mig själv då jag borde kollat innan.
Nu är det iallafall anmält till Tradera och jag ska göra en polisanmälan för bedrägeri också så vi får bort såna här oseriösa "Traderare".
Men jag varnar alltså för denna såkallade "Traderare".

Kommentarer
Postat av: Anna.S

Vilken dålig stil av säljaren :-(

2010-08-10 @ 18:20:57
URL: http://www.honeysuckles.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0