- Jag är troende

- Nej nej, gå inte snälla.
- Alltså, jag menar inte sååå.
- Hallå, jag BER er.   

- Shit, fel ordval va ?!
- *hänger med huvudet*   
- Snälla Bandit, inte den där medlidsamma blicken.
- Please


- Jag fick liksom inte till det rätt.
- Va ?
- Vad säger du Bandit ?
- Inte en siffra rätt ?
- Att jag förstört hela er blogg ?
- Att alla mina, flååååååååt, jag menar ERA läsare nu gått över till att läsa en ordbok istället.

- Men men, alltså.
- Jag försökte bara berätta om TRÄNING den här gången.
- Jag VEEET att det är er blogg.
- Jag lånar bara lite lite.
- Ibland

- Va säger du Bandit ?
- Lånar jag för MYCKET ?
- Hm.... ja okej, jag ska skärpa mig.
- Det får bli mitt nyårslöfte.
- Men, bara en tanke sådär Bandit.
- VEM ska skriva om inte JAG, er fina Matte gör det ?
- Tänk på det lite va ?!
- Hehe, där fick jag till det va.

- Va, säger du Bandit ?
- Spökskrivare ??!

- Jaha, ja jag går väl min väg då.


- Pst................ Bandit, om jag lovar att vara jättesnäll och skriva massor om er och och.......
- Får jag stanna då ?

- Ja ja Matte, du får väl det då.


Kommentarer
Postat av: Dui och Deco

Vi tycker nog att du kan låna bloggen ibland, vi läser gärna om alla! Nosbuff

2010-12-29 @ 09:57:51
URL: http://duideco.blogspot.com
Postat av: Inkan o Ligan

Tack, vad snälla ni är. :-)

Ska visa det för Bandit så får han läsa ert svar. :-)

2010-12-29 @ 10:03:01
URL: http://ligans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0