- Någon med mig skämta aprilo

Klockan 11:02 idag fick jag ett sms.
Numret kände jag inte igen och först såg jag bara första orden.
Det stod:
1 timme kvar men gott nytt år
Hm....................  Någon måste skämta med mig aprilo va ?!
Läser då vidare och ser att det står underskrivet med:
Kram Åsa och Ole.
Åsa och Ole är mina barns faster och farbror och befinner sig just nu på andra sidan jordklotet.
Jag och dottern tror att det är Nya Zeeland eller om det var Australien.
Låååååååååååångt bort är det iallafall.    *skratt*
Och många timmar före oss är dom.

Gott Nytt År på er därborta som nu redan haft Nytt År i sex och en halv timme.

Kommentarer
Postat av: Lisbet Lindell

Önskar dig ett riktigt GOTT NYTT ÅR!!



Kramar från Lisbet

2010-12-31 @ 17:48:50
URL: http://bc-cancer.blogspot.com/
Postat av: E L I N

GOTT NYTT ÅÅÅÅÅR!!



KRAM

2010-12-31 @ 18:35:24
URL: http://julaftonsmorgon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0