Det här är jag



En åsna.
Fast dock en rätt söt sådan.
Nåja, just den bilden kanske inte Ior själv skulle välja.

Igår uppdaterade jag min telefon.
Missade en eller två små detaljer dock.

1. Läsa ordentligt om och hur och varför jag skulle säkerhetskopiera innan.
2. Informera mig om VARFÖR jag skulle säkerhetskopiera. Om det var bra och nödvändigt.

Jag kan säga i efterhand att det var inte direkt nödvändigt.
Rätt mycket av det jag hade på telefonen försvann.
Japp, jag är en åsna som rätt ofta gör saker och tänker till efter.
:-))

Kommentarer
Postat av: Ulrica

svar: Smurfoutfiten, haha.

Men Inkan då inte är du en åsna klappar om

Jag gillar dig trots att jag inte känner dig (hade gärna varet din vän)

Men du e charmet vimsig ;o)

2010-12-15 @ 16:24:51
URL: http://mammaulrica.blogg.se/
Postat av: Inkan o Ligan

haha Tack tack !

Jo, ibland känner jag att jag och Vitöra trivs bra ihop. ler

2010-12-15 @ 22:41:44
URL: http://ligans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0