Julklapp till Inkan

Japp, jag köpte en julklapp till mig själv idag.
Efter jobbet var jag och klippte mig och sedan vidare till Märsta med mitt jättepaket till Levina.
Marie och Martin behövde diskmedel, så jag stannade till vid lilla Ica i Märsta för att handla det åt dom.
Och där hade dom en ask GuyLian som bara skreeek mitt namn.
Och självklart kunde jag inte motstå dom.
SÅ, jag köpte en ask åt mig själv.
*mums*


Jo, översta lagret är uppätet.  *ler*


Tryfflarna rekommenderas varmt !!!


Passade på att ta ett par kort på Vilja (Vitöras mormor) och Dreamis (Vitöras mams).
Nu blir bilderna urusla på grund av min taskiga mobil, men men.
Dreamis


Vilja och Snögubben


Jättepaketet till Levina plus det lilla till henne och ett till Marie lämnades i garaget.
Sen fikade vi och åt mumsig lussebulle, som man INTE behövde doppa i kaffet för att den skulle gå att äta.
Förra gången hade Marie ett jättebra ?! recept som skulle göra lussebullarna extra goda och saftiga.
Vete17 vart det saftiga tog vägen.
Dom var mer som slagträn i en baseboll match, men gick att äta om man doppade dom ordentligt.  *skratt*
Sen fick jag några julklappar, som står kvar i hallen, så nåt foto blir det inte ikväll.

Kommentarer
Postat av: aye

Hejhej :)

Ville bara kicka in här lite snabbt och önska dig en God jul i förskott.

Ha en underbar dag.

Kram<3

2010-12-23 @ 21:04:04
URL: http://ayesworld.devote.se
Postat av: ELIN

Gooood Juuuul!



Kram!

2010-12-23 @ 21:38:59
URL: http://julaftonsmorgon.blogg.se/
Postat av: Lena

GOD JUL OCH GOTT NYTT ÅR önskar vi till er!

Stor julkram från Lena och MCO-grabbarna:-)

2010-12-23 @ 22:35:41
URL: http://brollekatts.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0