Julkort

Vill tacka för alla fina julkort jag fått.
Ledsen att själva korten JAG tagit inte blivit så bra, men ni får stå ut.
Kissarna och jag tackar iallafall.

Det här kortet är från Åsa/ Dolores.
Det är ett jättefint äkta handgjort kort som jag är mycket glad över.
Jag är glad över alla julkorten, men det här är lite speciellt och Åsa själv vet varför.
Kram på dig Åsa.




Från Honeysuckles Anna kommer detta mycket juliga kort.


Från min underbara vän Erica.


Lillemor, tack snälla.


Från Monika som jag träffade på World Winner förra året.
Hon bor i Schweiz och det är så roligt att ha kontakt med henne fortfarande.


Här kommer ett fint kort från min namne Ingrid på Ruffles.


Nike, Rambo och Puma har skickat ett julkort.
Tack kära landet-granne vänner.


Älskade Marie med familj.


Från Natti och Henke
Tänk att du alltid kommer ihåg mig Natti.
Tusen tack !




Från Ninnie




Ingalill och Reine




Från Shantarams


The Maine Club har skickat ett kort.


Kära Skat-Ann i Kinnekulle fick vi ett kort från.


Sen kom ett kort från Leia och Simba med tvåbenta.




Till sist ett kort från Nitro och Nina med deras tvåbenta.
Nina kom tillsammans med Whiskey och Bandit som stödkatt.
Nitro (som gick under arbetsnamnet Spott och Fräs hos mig) hade jag också som stödis.
En utefödd vildkatt som farit illa, men som idag mår super med sin nya familj.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0