Lite sjuk och lite ont och lite sömn

Just nu har jag lite av alltihop.
Inatt somnade jag klockan 02.
Visserligen låg jag och läste så lite får jag skylla mig själv.
Men sen var ju min plan att sova och vakna utsövd för att åka till vattengympan.
Det ville inte min UVI.
Till och från i några veckor har jag haft en liten släng av det.  *ler*
Det har inte varit så jobbigt och inte så mycket att bekymra sig över så jag har inte brytt mig.
I torsdags så accelererade rejält, men med mycket vatten, citron och tranbär så gick det över.
Imorse vid 5vaknade jag av en outhärdlig smärta och trängningar och annat kul.
Satt på toa i flera timmar omväxlande med att bada varmt.
Sova var inte att tänka på ens.
Några timmar och mer än 2liter vatten, c-vitamin och tranbär senare så somnade jag iallafall.
Självklart blev det ingen vattengympa.   :-(
Pratade med min boss som sa att jag skulle få en tid redan idag.
Jo, jag har jobbat en hel del i helgen.  *ler*
Det där med Närakut har jag ju helt glömt bort att det finns ens.
Jag är ju aldrig sjuk och har ingen större koll på vare sig var jag ska ringa eller var det ligger.
Men internet är en himla fin grej.
SÅ, nu har jag varit där.
Besöket tog 3minuter minus provlämnande och kostade 150kr.
Provet visade en solklar UVI tydligen och recept ringdes raskt in.
En snabb sväng till Kista och tabletterna hämtades ut.
*mums mums*


När jag ändå var på apoteket så köpte jag lite Rennie mot halsbränna.
Har haft det litegrann dom sista månaderna, men kommer aldrig till skott att handla det.


För att sedan trösta mig lite så gick jag in i affären Kahl.
En riktig braha-affär med massor av smaskig choklad, kaffe och te.


Nu fick jag sådan beslutssvårigheter när jag var där så jag köpte bara en ursöt liten teburk för 20kr.
SJÄLVKLART är det katter på den.


Nu ligger jag nedbäddad i soffan och väntar på att Erica ska komma med möjligen en Latte och en film.
Shrek skulle hon ha med sig.
Hoppas jag fått till alla sladdar till min DVD, men det får ordna sig.


Kommentarer
Postat av: Ninnie

Får önska dig en trevlig eftermiddag o kväll då.



Hoppas "medusinen" verkar snabbt så tillvaron blir lite behagligare.

2010-12-19 @ 15:52:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0