Nu har vi flyttat

och jag sitter ensam och njuter av lugnet, tystnaden och stillheten.
En liten liten stund till.
Sen börjar folk ramla in.
Har just tagit en kopp kaffe, men jösses vad jag saknar mitt latteställe.
Det kom jag på i fredags att jag skulle mista så då sa jag till bossen att
- Nopp Inkan flyttar inte.
Så, klart.
Trodde jag ja.
Lustigt
Jag har liksom inget att säga till om ?!?!"
Förstår inte alls.
Ute är det som vanligt snökaos.
Jag som ska ut och åka lite idag.
Jaja.... de löser sig.
Har några besvärliga saker framför mig, men snart är det ledigt.

Vill bara förklara att det är inte JAG som flyttat utan mitt jobb.
Sen undrar jag en sak.
På min plats, bara min plats, finns en plastpåse med skruvar ??!!
Hm............ ringde Micke som inte hade en aaaaaaaaning om vad det var.
Han sa att jag skulle fråga E.
Hm........   *muttrar*

Kommentarer
Postat av: Erica P

Men de är självklart till för att du skall kunna skruva ihop en egen espressomaskin så du får latte!

2010-12-20 @ 08:59:04
Postat av: Skat-Ann

Så kallat "skruv lös" :)

2010-12-20 @ 13:00:58
URL: http://skat-ann.blogspott.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0