Vattengympa

Härligt
Kom iväg både igår och idag.
Först hade jag inte tänkt åka idag.
Jag åkte hemifrån runt halv åtta imorse och hemma först vid sex, efter att ha lekt parkeringsplats tillsammans med alla andra på E4an.
Trodde inte jag skulle kunna komma fram till Vällingby då dom flesta infarter till shoppingcentra brukar vara fulla med bilar.
MEN, tänkte att va fasen, får väl vända om det inte går.
Ångrar det självklart klart inte.
Igår var jag i Husby. Underbart
Inte en unge så långt ögat nådde, så det var så tyst och lugnt trots att äventyrsbadet var öppet.
Nu är nästa träning på annandagen.
Tusen tack Madde.
OCH, visst har jag världens bästa tränare.
Igår fick jag den här underbara asken med kissar på.


Inuti asken låg små underbara tranbär.
Jättegott och noga uttänkt för min UVI.
Blev så underbart glad.
Stor Kram


Kommentarer
Postat av: m

god jul rara inkan! vi ses på annandagen. tisps om parkering vid v-by; på baksidan av simhallen finns betalparkering (väl dolt och svårt att hitta...) man åker en helt annan väg (småvägar...)



krmakram

2010-12-23 @ 06:34:05
Postat av: Gunilla och Frasse

Du verkar vara i fas igen - härligt att se. Vilken underbar present, även om det goda innehållet tar slut så har du ju den vackra asken kvar :D

God jul och många kramar och tassklappar från oss!

2010-12-23 @ 14:38:10
URL: http://gunillaofrasse.allas.se/
Postat av: carina

Önskar dig en fin jul :)

Kramen

2010-12-23 @ 18:17:03
URL: http://Izors-blogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0