En Prins och en Vitöra

Förra veckan så bakade jag.
Hade aningens bråttom och var inte jätteintresserad av att ha en 7månaders (inte så liten längre) coonis i varenda liten bakdetalj.
Men Herr Prins är väldigt sällskaplig och vill vara med på diskbänk och spis.
TROTS hans sargade tass för nån månad sen.
Efter att ha slängt ner honom fler gånger än jag kan räkna, plockade jag fram en träpall och la honom på.
- Och det HÄR tycker du är en värdig plats för en Prins ???


- SåHÄR tycker jag om det.


Sen övergick han till att sortera sopor.




Min goa älskade Vitöra la sig i garderoben istället.
Gosgubben
Han ställer inte till hälften så mycket bus som dom andra.

Kommentarer
Postat av: Catarina

Vilken perfekt pall plats för en nyfiken Prins :-)

Vad lååång han är :-)

Kram från Partille

2010-02-14 @ 10:04:28
URL: http://www.coppermines.se
Postat av: Ligans Talesman

Tja, om han nu åtminstone låg där skulle det vara helt oekj,

MEN icke......

Ja, han är lång.

Ska försöka få till ett utställningskort idag när Sanna kommer.

Kram till UrMatte från oss alla.

2010-02-14 @ 13:36:03
URL: http://ligans.blogg.se/
Postat av: Marie

Grattis min älskade gosgubbe!



Mormor och mamma står bredvid och spinner (kanske av förtjusning att du inte bor hemma....) och hälsar de med!



Tja grabben nu har du vuxit i tassarna, nosen och öronen... Kanske dags att börja ta titlar på utställningar nu! fniss



Kram från din gammelmatte, mamma och mormor!!

2010-02-14 @ 13:47:02
Postat av: Erica

Ja han har VERKLIGEN vuxit! :) Så vacker han börjar bli! Nu när örat ser ut att må bra borde vi verkligen ta vårat fotograferande, eller hur? Förlåt att jag alltid är upptagen! kram

2010-02-14 @ 15:01:20
URL: http://www.cheeserica.com/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0