LUSH underbara älskade affär + SJ:s stackars lökförare

Jag var där igår efter jag kom hem från Söderhamn och gjorde av med en bunt pengar.
Nu ligger jag i sängen och luktar vansinnigt gott efter att ha tvålat in mig med en av deras ljuvliga mjukgörande oljor.    
Säger bara en sak.
LUSH
Jag skulle faktiskt kunna åka till London bara för att få shoppa loss där.
Mycket billigare.
Men jag handlade för så mycket pengar igår så jag fick både en burk, en stor oljetvål och ett schampoo gratis.
Tack !




Resan till Söderhamn var ju intressant i sig.
Jag lärde mig en ny sak.
Om man är arg, på dåligt humör, sur och helt enkelt vill jävlas med lokföraren och merparten av all trafik som går söder eller norrut så anmäler man bara.
Man anmäler helt enkelt att lokföraren ser full ut och så stoppas all trafik i en mängd timmar.
Folk kommer inte ända fram utan får dessutom åka buss sista biten ovanför Söderhamn.
Ett kul och spännande tilltag.
Eller inte.
Tyckte vansinnigt synd om lokföraren som blev utsatt för detta igår.
Och galen på kärringj************eln som satt bakom oss och spydde galla och snackade skit om den stackars chauffören.  Ska inte tala om vad min åsikt om HENNE var.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0