Mamma, min underbara mamma

- Min Mamma.


- Min älskade underbara Mamma.


- Min underbara älskade Mamma också.


Puma dagdrömmer


När syskonen har sovit middagslur två gånger så har inte Puma somnat ännu.
Hon har lekt med mig, dom vuxna som var vakna och varit terrorist i största allmänhet.
Det sägs att hon är en ragdoll, men främst av allt är hon en tvättäkta LigaMedlem.
NU sover hon iallafall den oskyldiges djupa sömn.
- Sanna, det ÄR försent att ångra sig.
- För längesen.
- Ångerrätten gick ut dagen innan den trädde i kraft.
*ler*


En Atlas 10 kommer lastad med 3 sovande Trillingar.

Kommentarer
Postat av: Ninnie

Vilka sötnosar!! Blir det inte tomt o tråkigt sedan när de flyttar?

2010-02-08 @ 11:58:36
Postat av: Bella och Bongo

Vilka små gullungar, härliga bilder!

2010-02-08 @ 19:16:03
Postat av: Molly & Grabbarna

Underbara bilder! Jag vill också ha en sådan bur! ;-)

2010-02-08 @ 19:55:49
URL: http://mollyochgrabbarna.blogspot.com/
Postat av: Ligans Talesman

Ninnie med tanke på nattens tjurrusande i sängen så mja....... :-)

Tack Bella o Bongo

Molly o Grabbarna med innehållet då antar jag. skratt

2010-02-08 @ 21:31:01
URL: http://ligans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0