Stolt som en tupp, vi är med på "Årets katt" lista på SVERAK

Med ett antal månader bakom oss och ett helt sanslöst år, så är jag så lycklig så lycklig.
Jag kommer ALDRIG få uppleva nåt liknande.
Någonsin................
Det är verkligen en "Once in a lifetime" upplevelse.
Näst efter när mina barn föddes, så slår det här allt.
Jo Em, det ÄR så.
Trots allt går ni och har alltid.................... gått först.

Nå................. kikade på Årets katt lista och tänkte att
- Jo, jag kan väl kolla iallafall.   *ler*
Jag trodde ärligt talat inte att vi skulle vara med, men det VAR vi.
Jösses.........................
Satt på jobbet igår morse och bara skrek rakt ut.
Mina kära arbetskamrater har fått stå ut med en hel del under hösten.
Alla utställningar och resultat har dissekerats minusiöst.
Jag har pratat och förklarat och berättat och stolt visat kort.
Dom har inte haft en chans att undgå, även om dom inte varit intresserade.   *skratt*
Alla har sagt att dom har varit det dock.
Jättesnällt av dom........................   *flinar*
Iallafall så är han nummer 15, väldigt delad, nummer 15.
Okej, inte mycket att hurra för kanske, MEN vi är MEEEEEEEEEED.
Bara det tycker jag är en bedrift när man har en Klass 2 katt.
Det är ju extremt svårt att ta resultat och då har merparten av hans resultat ändå inte ens fått räknas.
Han har bara med sig 4NOM på Årets kattlista.
Resten av NOMen och dom 2 BISen är ju tagna utomlands.
Men han får räkna in dom till "Årets Järvakatt" så vi hoppas där också.
Här står han också som GIP.
Detta beror ju på att han tagit dom 3 sista resultaten i Norge respektive Schweiz och titeln på WW.
Detta innebär att jag själv måste skicka in hans resultat till SVERAK, vilket jag nu har gjort.

Kastrat Hane

Plats

EMS-kod

Poäng

Namn

Kön

Utställare

Klubb

Antal resultat

15

NFO n 02

225,00

GIP S*Forrest fruits Aishiteru

Hane

Ingrid Holmqvist

JKK

6


Ja älskade älskade Vitöra.
Om två veckor blir han 3år.
På självaste "Alla hjärtans dag"
När dom blir 3år och över så börjar dom ju bli fina säger kära vännen och uppfödaren Marie.
Tänk vilka resultat han kan ta då ???!!!      *ler*

Skämt åsido.
Och återigen
Tusen miljoner tack Marie för att han bor hos mig.
Tack Maja !
Tack alla mina underbara vänner som hejat på med glada hejarop när Vitöra och jag var på WW och alla utställningar under hösten.
Tack och STOR Kram !







Kommentarer
Postat av: Ninnie

Stort GRATTIS!! Förstår att du är stolt över honom.

2010-01-29 @ 23:16:55
Postat av: Ligans Talesman

Tack !

2010-01-29 @ 23:19:53
URL: http://ligans.blogg.se/
Postat av: Therese Bergsmo

GRATTIS! Vad roligt för er.



Älskar den där bilden på er, han ser enorm ut :-)



Kram, Therese

2010-01-30 @ 08:05:56
URL: http://www.bergsmo.se
Postat av: Tre katter

Graaaaatttttissss! :)



//Tre katter med mams

2010-01-31 @ 22:24:50
URL: http://3katter.blogspot.com
Postat av: Kicki med 4

Nämen va kul. Verkligen ett stort grattis.



Kramizz

2010-02-03 @ 17:26:05
URL: http://kampelycke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0