- Erica jag kan jag också *stolt*

Lite iallafall. 

Inte den här bilden då iof.  *ler*
MEN, Drottningen ÄR en riktig drottning.
HELST ligger/ sitter hon på stenar, Mattes solstol och andra upphöjda saker.
Man ska inte smutsa ner sina tassar.
Även om Puma är en yngre och vildare variant av sin mor, så är hon VÄLDIGT lik henne ibland.


Ja, så kommer ett gäng bilder på Prinsen igen.
Det kan ju dock bero på att han är ju nästan ALLTID är där Matte är.
Dom andra är ju antingen nån annanstans eller sover.
Att ta bilder på en sovande Puzzel under parasollet blir nog aningens tjatigt till slut.  *ler*

Prinsen älskar ju att ligga och sitta ivägen på diskbänken hemma.
Här på Landet har vi ingen diskbänk alls inomhus.
Bara en spis, en pytteliten yta bakom och en pytteliten yta bredvid där vattendunkarna står.
Diskar och tvättar oss gör vi utomhus.
SÅ, Prinsen hittade utomhusdiskbänken såklart.


Sen smattrade Matte av ett gäng bilder på sin älskade Prins som hon är sååååååå kär i.
TROTS den enormt högljudda rösten.










Prinsen sover hårt ute på gräset.
Han ser ut som en stor ekorre ibland när rullar ihop sig.
Älskade goa underbara katt.
Du är så stor så stor, men så liten så liten.
Imorse så ville du leka med Puma borta hos henne.
Du springer fram som en stor kalv på grönbete och förstår inte hur stor du är.
Inte för att du är osmidig.
För det är du definitivt INTE.
Många maine cooner är lite klumpiga och har inte full koll på sin stora kropp.
Men det har du Prinsen.
Och jag tror att det har mycket med alla mina klätterträd att göra.
Fast folk skrattar åt mig ibland.
Men samtidigt har nog Landet gjort MASSOR till också.
Men Puma stackarn blir lite rädd när Prinsen kommer stormande.
Igår kväll så var både jag, Prinsen och Vitöra borta hos Sanna och Björne.
Och du Prinsen sprang efter som den Prins-Kalv du är efter den fina Kungen som värdigt gick runt på tomten där eller satt på "sin" sten.
Ja, den som inte har djur måste helt klart ha varit nåt hemskt i sitt förra liv.
Man kan ägna timmar åt att studera dom.


Ja så lägger jag väl in en bild på en sovande Prinsessa också då.  *ler*
Dock inte under parasollet utan uppe på altanen där aldrig några 2-benta någonsin sitter.
För där har jag ju självklart gjort i ordning till 4-beningarna.
Min fina fina Prinsessa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0