- Jag har...................

- Fullt med lik på gräsmattan.
- Olika lik för säkerhetskull
- Fast mest rått och muslik.
- Men det förekommer även fåglar, ödlor, ormar mm.
- Tråkigt utan min granne.   *snyft*
- En Vitöra som knappt varit inomhus på två veckor.
- En Vitöra som kanske blivit vildkatt ???!!!!
- Ett skämtsamt sinne.   *ler*
- Blivit en mästare på att återvinna vatten.
- Makaronivatten kan man diska i.   *ler*
- Återanvänt katternas vatten till diskvatten (dom får varje dag FÄRSKT vatten) (undrar varför ibland).
- Inte återanvänt tandborstvattnet dock.
- Simmat i dag ca 1400meter fast det var kallt i vattnet. Säkert bara 23grader.   Ja jag veeeeeeeet att jag var lat idag. Skyllde på att Maria frös.  :-(
- Frusit som en hund igår. Det var BARA 19grader.   *burr*
- En galen granne som idag?! i regnet, bestämde sig för att gå på Kolmården.   hehe
- En knasig Norrman som låter som om ingen någonsin bryr sig om honom.
- Läst ut en mängd böcker som jag nu försöker sälja av och skänka pengar till Katthemmet Kompis.
Kika gärna in på mina auktioner på Tradera. Mitt användarnamn är Inkan8
- En Prins som tycker jag är ett störande moment i hans LandetLiv.    Se sista bilden nedan så förstår ni varför.
- Missat alldeles för många Sommarprogram på grund av att dom har flyttat det till P1.  *sur*
- Bytt tillbaka till mitt vinterduntäcke igen.  Det ÄR kallt !
- Nu slut på vad jag har.
- Ha de !




- Matte du stööööööööööööööör !

Kommentarer
Postat av: Sanna Nikes och Pumas Matte

Vi kommer imorgon!!!!!!!!

2010-07-25 @ 21:18:47
URL: http://jojosdjur.blogg.se/
Postat av: Anna.S

yja det låter kallt...brrrr...

2010-07-26 @ 16:12:58
URL: http://www.honeysuckles.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0