En RIKTIGT jobbig kväll

i familjelivet har det varit idag.
Ja, ni som känner mig lite närmre tror jag förstår vad jag menar.
Känner mig så maktlös.
Försöker att säga sanningen.
Att få att förstå.
Önskade såå att jag slapp berätta och förklara.
Att livet vore enklare.
Att kunna leka trollkarl och säga att -Såhär kommer det att bli.
Allt kommer bli bra och sedan levde Prinsessan och Trollet lyckliga i hela sina 348år.
Men så fungerar det ju inte tyvärr.   
Och så passar dom på att spela Toto på radion också.    *suck*
I morrn ska vi antingen åka till Hallstaviks utomhus bad eller så åker vi in till stan och frossar i glass eller nåt liknande.
Hallstaviks utomhus bad har en vanlig 25meters bassäng.
Så att jag får simma mina längder.
Sen har dom en 63meter lång vattenrutschbana, en hopplagun och en klättervägg.
Så blir både jag och M tillfredställda.
Hoppas hoppas att solen skiner imorgon och det blir en fin dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0