Längtar till hösten och mitten av augusti

Jepp, det gör jag.
Jo, veeeeeet att jag inte är klok.
MEN, då får jag börja med min roliga vattengympa igen.
Här kommer tiderna jag kan förfölja min tränare:

Måndag Tensta 18
Tisdagmorgon Vällingby 6.45!!
Tisdagkväll  Husby 19.40
Onsdag Vällingby 19.00
Torsdag Husby 19.40
Lördag Husby 11.00
Söndag Vällingby 10.30


Helgerna tillbringar jag ju till viss del på Landet men de helger jag inte är på Landet så kommer jag köra vattengympan. Det är sååå underbart.
Den hallen jag älskar allra allra mest är Husby.
Det är nämligen en bassäng som är 4meter djup OCH dom har saltvatten.
Älskar det
Och jag ska nog försöka satsa på tisdagar kvart i sju.
Förr i tiden så körde jag spinning på morgnarna.
Älskade mina morgonträningspass.
Grejen vad dock att den träningen låg i samma hus som jag jobbade så jag hade ingen restid.
Men men.............. får försöka få till det iallafall.
Underbart när det kör igång ska det iallafall bli.

Just nu så simmar jag i sjön där vi åker och badar mest varje dag.
Pratade med min hyresvärdinna hur långt det var från bryggan till andra sidan sjön och hon sa att det är 350meter enkel väg. 700 fram och tillbaka alltså.
Jag brukar försöka köra 4vändor och då blir det 2800meter.
Det är ungefär vad jag kör i simhallen med om jag simmar en timme, för idag så simmade jag bara två vändor (Sanna stod på stranden och höll på att frysa ihjäl stackarn) och tog då tid och det tog cirka 30minuter.
Skönt är det iallafall.


Kommentarer
Postat av: Mamma Mia

Goaste Inkan!

Nu gör jag ett mass-inlägg. Skulle kommenterat alla inlägg men är på tok för lat och har för dåligt med tid. Nu sitter jag på jobbet o har inte mer än tid.

Visst var vi i Norrtälje, men hitta till dig kunde vi inte (hade inte beskrivningen med mig). Frågade dottern om vägen men hon sa att hon aldrig skulle hitta dit igen. Dessutom körde vi ju med stora flyttbilen så det kunde kanske blivit lite trångt om plats på vägarna.

Sen älskar jag att läsa om dina och Ligans eskapader! Du är ju för rolig i det du skriver. Fina bilder överallt. Jag vet ju hur svårt det är att fånga katter in action så att säga.

Jag längtar liksom du till att gympa passen börjar igen. Har inte hittat något bra substitut i sommar så det lär jag väl få betala för i vinter.....

Sköt om dig nu och se till att Prinsen håller sig borta från RC, det gör vi med.

Kram

Mia (o tassadorerna)

2010-07-22 @ 08:41:51
URL: http://mittegetkrypin.blogg.se/
Postat av: Anna.S

Jag blir avis för att du tränar så flitigt...duktigt är det :-)

2010-07-22 @ 18:13:05
URL: http://www.honeysuckles.se
Postat av: Anna

Vad redig du är =) Jag har testat vattengympa och det är underbart när man har värk. Blir så lätt i vattnet =)

Du får ha en trevlig helg. Kramar

2010-07-23 @ 13:45:59
URL: http://ellegaard.doggyblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0