Mer BARF till Matte

- Tack snälla Prinsen för middan idag.
(en halv förruttnad fågel) 


Igår kom först Bandit in med en fågel.
*urk*
Gillar inte det riktigt men det är smällar man får ta.
Men en stund senare kom Oliver in, med samma fågel.
Tveksamt om NÅN av dom faktiskt dödat den.

Igårkväll såg jag ut såhär när jag satt i solstolen insvept i filt, långärmad tröja och träningsbyxor och huvan tätt tätt om huvet.
Det var såå varmt och skönt men fullt med mygg.
Fy va jag avskyr dom.
Det var så varmt och skönt och jag ville bara sitta där och mysa och läsa min bok länge länge.
Men till slut var jag tvungen att ge upp och gå in.
*mutter*

Kommentarer
Postat av: Anna.S

Vi har mycket lite mygg här nere, då är det helt underbart att sitta ute på sommarnätterna....måste skryta lite ;-)



2010-07-04 @ 14:30:36
URL: http://www.honeysuckles.se
Postat av: Inkan o Ligan

mutter mutter

2010-07-04 @ 21:42:00
URL: http://ligans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0