Nöjd med mig själv

Nu har jag skickat iväg lite grejer från Bluebox.
Det finns helt hysteriska saker på den här sida.
Roligt Kul Galet
En typisk Inkan-sida.

Jag måste så här lite officiellt få tacka min underbara vän Lena i Skövde.
På torsdag eller fredag åker jag ner igen.
Jag är alltid välkommen.
Får god mat.
Blir omhändertagen och mår som en princessa.
Som tack så bakar jag iof lite goda kakor åt kakmonstret.
*ler*
Vår vänskap är aningens underlig och tja.............. svår att förklara.
Vi kände inte varandra alls första gången jag kom dit.
Släpandes på ett gäng katter och en knäpp vovve.
Ja, och så galna jag dårå.
Men det var liksom kärlek vid första ögonkastet.
Vi snattrar om katter i timmar, äter gott, dricker gott och bevistar såklart den stora metropolen Hjo.
Där dom har NJUTA.
Halva priset på allt mot Chokladfabriken i Stockholm.
Jag blir lika frustrerad varje gång och ber dom dubbelkolla att dom inte missat en fem-sex varor.
*skratt*
P-O bygger och snickrar och står i.
Deras hem har varit en konstant byggarbetsplats så länge jag har kännt dom.
Helt underbart och jag är lika fascinerad över energin och att nån kan få ihop brädlappar och annat som han.
Tveksamt om grannen är lika fascinerad dock.
haha
Att ha en cirkelsåg igång varenda helg från sju på morgonen är kanske ingen hit.
Fast å andra sidan är grannen dum i huvet.
Så de så.    :-)
Tusen tack återigen Lena och P-O för att vi får komma.
Numera en utökad familj med barn dessutom.
Vi kommer till helgen.

Här får ni några smakprov på underbara grejjer jag fått från Bluebox eller annat ställe.
Älskar dom

En hängare


En termometer


Det här vill jag ha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0