"Sommar sommar sommaaaaaaaaaaaaaaar"

Sjunger falskt och lyckligt.
Har precis hittat sommarprogram sen 1959.   *ler glatt*
Jo, jag vet att jag är lite sent ute.
Men iom att jag alltid missar alla sommarprogram har jag nu kommit på att man kan lyssna efteråt via datorn.
Superkanon
Sen ser jag en sida där gamla sommarpratare rullar fram.
Börjar då leta efter min idol.   *ler*
Jonas Gardell
weeeeeeeeeeeeeeeeee
Nu vet jag vad jag ska göra imorrn när jag kommer hem och sitter och gråter över mina alldeles för korta 3veckors semester.     *snyft*
Just nu lyssnar jag dock på en annan av mina favoriter såhär på lördagkvällen.
Sven Wollter

Kommentarer
Postat av: Ninnie

Själv har jag Torsten Ehrenmark som favorit bland gamla Sommar-pratare. Han är helt outstanding!

2010-08-01 @ 22:22:33
Postat av: Inkan o Ligan

Just de.

Torsten Ehrenmark ska jag börja titta efter.

Han är underbar.

2010-08-02 @ 07:00:14
URL: http://ligans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0