Titt in

Ja, det normala brukar ju vara Titt-Ut.
MEN vi ÄR ju inte normala i Familjen Ligan.  :-)
Det HÄR kortet togs påskafton förra året.
Då hade Grannen gamla fönstren.
- Hallå hallå, det är jag, Kungen.
- Släpper ni in mig är ni snälla.


Och Familjen Granne Borrman är ju snälla så självklart fick Kungen komma in.


I år hos Familjen Grannen Borrman.
- Hallå hallå, det är jag, Prinsen.
- Släpper ni in mig är ni snälla.


Dessvärre förtäljde inte historien om Prinsen fick komma in.
MEN, det är solklart att Prinsen gör det mesta som Kungen gör.

Sen bara MÅSTE jag lägga in världens sötaste lilla Prins.    
TÄNK att det från denna taniga lååånga kropp börjar växa fram en blivande Kung nummer 2.  *ler*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0