Tjuren Ferdinand, Störst Minst Äldst, The Princess, Klor, Kol

Imorrn fyller min "lilla" bebis 1år.
Han är störst i kroppen men definitivt minst i huvudet.  *ler*
Hade proffsfotograf hos mig idag så jag skulle få några riiiiiktigt fina bilder.
Tack på förhand Erica.
Dagen efter så fyller åldringen år.  *skratt*
Oliver alltså, inte jag.  
Han är äldst i ålder men helt klart minst i storlek av killarna.
Han har dessutom gått ner i vikt nu igen.   :-(
INTE kul.
Men även om det är en rejäl viktminskning så ser han pigg och kry ut.
Vet inte vad det beror på den här gången.
Kanske att han vill vara på Landet jämt och är sur för att han inte får det.
Bandit har nämligen även han gått ner i vikt.
Jaja..... vi ser tiden an.
Men med tanke på Bandits viktnedgång också så kan det vara Landet helt enkelt.
Dom rör ju på sig sååå mycket mer härute.
Eftersom Ligans liv är upp och ner så kommer JAG att befinna mig i NORGE på tisdag när OLIVER som ju är norrman, fyller år.
Knäppt
Vet

Här har vi Prinsen som sitter vid sin korkek och filosoferar.




Och här vässar han klorna inför sin 1-årsdag imorrn.


I midsommarhelgen var jag och Lillemor och shoppade lite i dom få affärer som var öppna.
Handlade iallafall lampor att ha i trädgården som ska gå på solceller.
Det stod att dom skulle stå i solljus minst 8timmar per dag.
Vet inte riktigt vilket land dom tänkte sig då.
Knappast här i gamla Svedala iallafall.
MEN, dom lyser faktiskt fint trots allt.
Princessan passade på att bli fotad i dom olika färgernas sken.






Ja, sist har vi då det kryptiska kol.
Jag fick det här av min "kära" ??! granne Sanna.
Jag är osäker på budskapet dock.
1 Inkan kan inte grilla
2 Inkan kan grilla men lånar alltid vårt kol och vår grill och vår.........
Eller nåt sånt.
Eller varför inte båda eller alla tre eller alla fjorton.
KAN vara troligt.






Till slut.
Här är Ligan i buren bak i bilen.
Nu är vi hemma igen några dagar.



Kommentarer
Postat av: Ninnie

Jag tror inte du behöver oroa dig över Olivers och Bandits viktminskningar, det har säkert att göra med att de rör sig mycket mer och inte har tid att äta lika mycket som vanligt när de är på landet.



En av mina katter ser ut som en boll på vintern när han inte vill gå ut och liknar mest ett spjälstaket på sommaren när han är ute dygnet runt... förutom när han kommer in och går på lådan!!

2010-07-05 @ 12:31:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0