Jag VISSTE........................

att det skulle bli en kille.   *ler brett*
Här är han iallafall.
3550gram och 51cm lång.
Nästan identiska mått som min son för snart 25år sedan.
STORT STORT Grattis älskade vännen !


Här har vi en inte lika nyfödd och hyfsat missbelåten "liten" kille.
Prinsen fick ett akutbad efter att ha smutsat ner sig i baken.
Lite lös och luktade skunk.


Nu har jag använta den nya torkduken för första gången och den här helt suverän.
Rekommenderas


Trots allt jobbande så är det här en riktigt bra dag.
Jag fick en sak på posten som gör mitt liv betydligt bättre och enklare och mindre ont.
Mitt handikapptillstånd
SÅ, nu ska jag bara se till att jag blir befriad från att betala trängselskatt också, så kan jag börja åka bil till jobbet igen.
TACK !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0