Levina M & M

Underbara Marie, M och Levina var ju över förra helgen och mös med oss.

Kära underbara Marie.
Min älskade kära vän, Vitöras uppfödare och mor till ljuvliga Levina som fyllde 2år.
När Marie gifte sig så höll jag tal.
VÄLDIGT improviserat, men jag hade några punkter som jag talade runt.
Punkterna var:
En
Dreamis
M:s matlåda
Vitöra






En 2åring med mycket spring i benen.


En ny Zlatan kanske ?


Pappa och Levina.
Lite trumpen.


Men pappa är iallafall bäst.




Men nu är det ändå dax att gå ner tycker Levina.
Hon har ju suttit still i hela 5sekunder.


För jag ska åka rutschkana.




Att vara medelpunkten i tjej-Ligan på Landet är toppen.
Att få hoppa på studsmattan med dom stoooora tjejerna.
wow

Kommentarer
Postat av: Marie

Tack än en gång för en underbar dag på landet med underbar barnvakt! Levina pratar fortfarande om "hoppa Ia". Tror inte hon glömmer den dagen i första taget!

2010-06-05 @ 10:49:18
Postat av: Inkan o Ligan

Hon är välkommen tillbaka och hoppa !

Du har ju barnvakt när du ammar och tar hand om lill-plutten.

2010-06-05 @ 21:02:15
URL: http://ligans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0