Ber om ursäkt

Tackar återigen för inlägg, kommentarer och mail.
Tack !
Jag ska försöka få tid att kika in i era bloggar och uppdatera mig igen om allt som händer utanför min lilla bubbla just nu. 
Känner mig gräsligt egotrippad men kidsen, catsen och mitt jobb går i första hand just nu.
Jo, i den ordningen faktiskt Em !    *ler*
Erica, jag vet att jag är galen.
hehe
Men det får mig också att överleva.
Kanske ska fixa en alldeles egotrippad födelsedagsfika den 28mars.
Jag fyller ju år då.
Tja, varför inte ??!
På kattforumet så hade jag en gång en Inkan-Egotråd.
*ler*
Jag har ett lite halvjobbigt förhållande till släkter, högtidsdagar, födelsedagar och sådant som är djupt förknippat med #familjen#.
Det har blivit bättre med åren men jag har långt kvar.
Nå, en födelsedagsfika för Inkan får det bli.
Jag tror att jag är ledig den helgen.     *ler*
Funderar genast på vad jag ska baka.
hehe
Puzz och Kram på er.

Erica, du är välkommen dom närmsta dagarna för du jobbar garanterat den 28e.
Det gör du alltid när det är nåt.  *muttrar*

Kommentarer
Postat av: Erica

Haha... Tänka sig att jag INTE jobbar den 28:e så jag har redan skrivit in det i kalendern! ;) Men hur ska jag kunna komma på fika när jag inte äter fika??? Det blir svårare. Får ta och göra ett planerat fusk den dagen. ;)



Fast jag träffar sig gärna nu också så vi får höras för att boka. ;) Kram!

2010-03-09 @ 22:35:03
URL: http://www.cheeserica.com
Postat av: Ligans Talesman

Nu förstår jag inte ?????

Då får jag väl ändra dag då.

hm........... ?!

Ler

Nå, vi får höras för en privat fika innan.

Är som sagt här men kan inte ta ledigt mer än jag redan gör. Helgen är dock helt ok.

Förutom simträningen.

2010-03-09 @ 22:38:04
URL: http://ligans.blogg.se/
Postat av: Erica

Ja OM du vill slippa mig så får du faktisk fylla år en annan dag. Just för tillfället är jag alltid ledig söndagar, bra va?? Sen är ledig iofs inte samma sak som oupptagen men det är ju en annan sak. ;) Söndagen den 28:e är dock nu uppbokat för Inkafödelsedag!



Nej men inte ska du ta ledig för bara lilla mig. :) Helgen blir säkert bra om det är dagtid, vi hörs!

2010-03-10 @ 00:08:29
URL: http://www.cheeserica.com/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0