Kalas Kalas och lite bilder

Med betoning på lite.    *ler*

Kakorna
**  Platta Rimbobullar tack vare Prinsen.
**  Citronmarängpaj som jag ställde ut på balkongen för att svalna och sedan glömde bort.
På natten regnde det så den blev aningens blöt plus självklart full med katthår OCH marängen ovanpå kakan krympte ?!   *skumt*
** Chokladcheesecake - DEN hände det inget med. Istället så köpte jag jordgubbar istället för hallon när jag handlade. Det ska nämligen vara hallon till den.  *mums*
Till sist
**  Kladdkakan som är ett måste.  DEN hade Bandit landat i på morgonen och gjort ett stort och rejält tassavtryck i.  Den glade gästen försökte få det till ett hjärta.
hehe Jaja.............






Gästerna - Iallafall några av dom. Dessvärre hände det nåt med min kamera så några gäster kom inte med.
Sonen och Faster Åsa bland annat.  *Sorry*
Malin och Maria


Anna, Maria igen (linslus) och Malin.


Kära Ole Norrman fastnade iallafall.
Det är ju Oles "fel" att jag åkte till Norge och köpte Oliver.


Norrmannen själv brydde sig dock inte om kalasandet.
Han la sig istället, troligen demonstrativt eftersom jag precis sålt det, i klösträdet och sov.


- Erica, nu får du lägga undan den däringa manicken och ägna dig åt mig istället !


Gooooooooooos
Vitöra fattar inte att Erica inte köpt en skogis ännu.
Och eftersom hon är så trög så gör han allt för att hon ska förstå att det är "The one and only" kattrasen juh.


Mer tydlig än såhär går inte att vara.


Tror Erica har förstått nu.


Och när han är klar med henne så försöker han övertyga Lillemor att köpa en rejäl och bepälsad ras.
- Lillemor, du måste köpa en RIKTIG katt !
- Inte dom där pinniga, nakna sakerna du har nu.
- Självklart ska jag skaffa en skogis, säger Lillemor.


Herr Borrman, Erica och Lillemor.


Fru Borr med Barnen Johanna och Cilla Borr och Linslusen Maria igen.  *ler*


Bandit slår ett slag för sig såklart.
- Jag kan också gosa Erica.
- Och enligt Matte så är jag till salu/ skänks ungefär varannan dag.
- Vill du ha mig istället ?


Lill-Matte kom hem, eh HIT ska de vara, efter gympan.
Ledsen Em, men det är inte mitt fel att du
1 Alltid kommer efter gympan
2 Alltid gosar så mysigt med katterna så jag MÅSTE få ta ett kort.
3 Kommer alldeles för sällan juh.






Presenterna
Urläcker påse med katt hängande utanpå från LagerHaus.


Påsen spelade "Happy Birthday" och fast det fanns en tydlig markering var man skulle trycka så letade jag en lång stund.  *suck*


Det här låg inuti.
Jag undrar om Lillemor hade nåt budskap ?!
Här är väl alltid lugnt eller ??




Den här luktar såååååååååååå gott.


Fick två underbara ljus också, så nu kan jag ha eget SPA i badrummet.


Och så den här läckra katten.


Av Familjen Borr fick jag den här underbara boken med bilder och texter.
TACK Johanna !!!
Önskar jag kunde fota varenda sida, men det kan jag inte.
Ni får komma hit och kika eller så kanske jag tar med den till landet och fotar där och lägger upp bilder här i bloggen under påsken.
Jag var ungefär en millisekund från att gråta när jag såg bilderna på "regnbågsdjuren".




Fick också en mugg av dom som dotter NÄSTAN snodde av mig.  *ler*




En film och självklart följde en sträng order om att låna ut den.
MEN, jag fick faktiskt se den själv först.   *skratt*
Tack Ole.


Jag tror att folk tror att jag gillar choklad ?!


En kaka till.


En tvål med chokladlukt.   *ler*


Och sen får jag för mig att folk tror att jag gillar att bada.
Undrar var dom får alla ideer ifrån ?!   :-))))))))))))))))))


En pytteliten manick att ta bort hår från kläderna.
HELT suverän.


Mer choklad från Chokladbutiken (inte att beblanda med Chokladfabriken)  *mums så gott*
Den här affären går jag förbi två gånger till och från jobbet varenda dag.


Sen viskade en liten fågel att en simdyna är på väg.
weeeeeeeeeeeeeeeee

Kort












Djuren
Prinsen gör Em sällskap medans hon väntar på maten som värms i micron.


- Hallå Lill-Matte, vad gjorde du av kycklingfilen jag nästan satte tänderna i ???


*sur*
- Här håller man Lill-Matte sällskap och inte minsta lilla gnutta fick man.


Här har vi en äkta MaineDit.


Och här en ekorre.


Och här ligger Eddie på span.


När han hade ledsnat på att stirra ut alla gästerna så tog han senare på kvällen ett bad i sin pool.


- Om Puzzel vill läsa boken "Finn ditt inre lugn" ?


- Näää, hon har nåt annat i sikte högre upp i bokhyllan.


Som den här blomman, som dom hela Ligan raskt satte tänderna i.


Återigen Tack !

Kommentarer
Postat av: henrietta

Grattis! Ser ut som ni haft skoj! OCh söta Puzzel är på plats med ♥

2010-03-31 @ 06:51:06
URL: http://henriettaspyssel.blogspot.com
Postat av: Ulrica

Attans att man bor ca 62 mil från de däringa goa kakorna ;o)

2010-03-31 @ 16:03:13
URL: http://mammaulrica.blogg.se/
Postat av: Sol & Måne

Grattis! Vad trevligt det ser ut. Kattmuggen var ju riktigt häftig.

2010-03-31 @ 19:28:53
URL: http://zol-mone.blogspot.com/
Postat av: Erica

Tack för (alldeles för) gott fika och en mysigpratstund! Och bilderna med Vitöra är ju för underbara, han är helt fantasisk och jaaaa, det ska bli en skogis hemma hos mig tids nog! :D Kram till dig och alla kissarna!

2010-04-01 @ 23:12:54
URL: http://www.cheeserica.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0