Känsliga Varnas --- Eddie äter

- Mums
- Jag har nåt som inte ni har.
- hahahhahahah


- Kolla nu noga pojkar när den försvinner.


- Smask smask


- Nejdå, jag retas inte alls.


Prinsen och Kungen for runt och försökte stjäla musen under tiden jag tinade upp den.
Till slut ställde jag upp skålen en kort stund i skåpet ovanför diskbänken.
Ger Eddie hans kvällsmacka, sorry, mus och hör nåt som skrapar och låter.
Öppnar snabbt dörren till utrymmet UNDER diskbänken, där jag tror att jag stängt in Puzzlan.
Nopp, ingen Puzzel där inte.
Visar sig att ljudet kommer från skåpet OVANFÖR diskbänken, där musen alldeles nyss befunnit sig i en skål med varmvatten.
Ur skåpet hoppar en Bandit.
*suck*
Märkte inte ens att han hoppat in där.

Kommentarer
Postat av: Sophia och Katterna

Vilken retsjuk liten sak som suktar katterna sådär!

2010-03-20 @ 07:48:28
URL: http://royalicious.blogg.se/
Postat av: Ulrica

svar: Tack så mycket. Mamma har inga katter därav alla blommor.

Snygg retsticka :o). Kan riktigt tänka mig vad katterna tänkte "jahapp där försvann den lunchen"

2010-03-20 @ 19:23:43
URL: http://mammaulrica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0