Jag VISSTE att jag inte skulle läsa

klart den "in public".
Jag är så otroligt korkad ibland.
På väg från tunnelbanan igår så gick jag och läste den och tårarna började rinna.
Så kan jag ju inte komma till jobbet juh.
SEN hade jag inte vett i huvet att ta med mig en extra bok hemifrån.
Började läsa den på vägen hem istället.
Det är ju inte många sidor kvar.
Men jag fick sluta.
Sen satt jag och surade hela vägen hem i min ensamhet och hade tråkigt.   *mutter*
I sängen sent igår så låg jag i sängen och tårarna trillade.
LÄS DEN !!
Marley och Jag


Kommentarer
Postat av: Skat-Ann

Hej Inkan!

Nä slutet på sådana här böcker ska man läsa hemma där ingen ser och ingen hör. Uschanemej vad tårarna kan trilla.

Har du läst boken om Bibliotekskatten? Rekommenderas. Många leenden under den läsningen men slutet bör också läsas i enskildhet.

Hur är läget annars????

Grattis till minskningen :)

2010-03-26 @ 16:25:50
URL: http://www.skat-ann.blogspot.com
Postat av: Ninnie

Jag har sagt det förut och säger det igen... Det finns ingen bok som har fått mig att gråta och skratta så mycket som "Marley och jag". Helt underbar!!!!

2010-03-26 @ 17:32:29
Postat av: Inkan o Ligan

Skat-Ann, Bibliotekskatten uppsatt på listan över "Att köpa"

Jodå, annars är det bra.

Längtar till Landet i Pååååsk.

2010-03-26 @ 18:58:19
URL: http://ligans.blogg.se/
Postat av: Sandra

Rekommenderar filmen "Hachiko" om en Akita-hund och hans relation till hans husse - bygger på verklighet den också, men inte ett öga torrt efter den filmen. Trailer finns här ( http://www.youtube.com/watch?v=FaS37E3gKOU )

2010-03-26 @ 21:57:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0