Så var datorn hemma igen OCH heter det våning ?

Självklart utan åtgärd den här gången också.
Jag tror att dom driver med mig tror att jag är dum i huvet.
Kommentar från verkstan:
"Be kund prova så att eluttaget fungerar" ??!!
- Ojdå, ska man göra det också ??
- Va f*n tror dom ??
- Tja, att jag är dum i huvet såklart.
*muttrar surt*
Har provat merparten av alla eluttag i hela lägenheten.
Eller, heter det våning ?
Möjligen bor jag i fel stadsdel.
OCH har fel namn.
Det heter troligen inte våning om man bor i Costa Del Tensta.
Däremot bor man i-på-under "fina" Östermalm heter det troligen våning.
Fast då borde jag också heta Inkan von Holmqvist.
Och det heter jag inte.
Men jag kanske ska ta tillbaka mitt grekiska namn Stantzou och bosätta mig i en våning i-på-under Östermalm.
*ler*

Kommentarer
Postat av: Skat-Ann

Visst blir man för***nad över sådana kommentarer. Be kunden prova om hon har ström i eluttaget.....

Ha det bra!

Nåt kattbus på gång?

Kram

2010-03-26 @ 16:27:37
URL: http://www.skat-ann.blogspot.com
Postat av: Ninnie

Har du haft datorn inlämnad på O*O*f? Min erfarenhet av dem är att en del personer där är tämligen intelligensbefriade och har uppfattningen att kvinnor har tummen (o ev. något finger till) mitt i handen när det gäller tekniska grejor.



Jag tror inte det räcker med ett "simpelt" von Holmqvist... prova med Inkan von Holmqvist af Stantzou nästa gång du lämnar in datorn.

2010-03-26 @ 17:46:55
Postat av: Inkan o Ligan

Här är det alltid bus på gång.

Lite jobbigt utan bildbehandlingsprogram bara.

:-(

2010-03-26 @ 18:46:53
URL: http://ligans.blogg.se/
Postat av: Inkan o Ligan

haha Den ska jag köra med.

Inkan von Holmqvist af Stantzou

Japp, just där har den varit inlämnad.

Dom i butiken är helt ok men det är nötterna som har kollat på den.

Dom säger att dom inte får det felet och att dom pratar med Sony. Tja, vete17 vad jag ska göra ??!

suck

2010-03-26 @ 18:48:50
URL: http://ligans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0