Välkommen Eddie

Tyvärr har jag inget bildbehandlingsprogram vilket gör mig helt galen.
Jag har ett gäng kort i riktiga kameran, men kan inte lägga ut dom här då dom är väldigt stora.
Photobucket fungerar inte på ett vettigt sätt heller.   *morr*
Här är några iallafall.
Vitöra och Prinsen var mest intresserade.
Prinsen försökte på dom flesta sätt att ta sig in i terrariet.  *ler*
Vitöra körde den mer direkta varianten "köra huvudet i glaset"   *skratt*

Eddie i egen hög person




VaktPrinsen


Prinsen studerar Eddie och Eddie studerar Prinsen.
Hoppas det är ömsesidig vänskap som växer fram och inte bara
Eddie
- Mat
Prinsen
- Leka


Efter ett tag kom även Bandit fram för att kika lite.


Prinsen ber till högre makter att han ska hitta en gömd väg in i terrariet.


Merparten av dagen idag har han nu legat ovanpå terrariet för att värma magen och passa så inte Eddie smiter.

Kommentarer
Postat av: Sanna Nikes matte

Välkommen Eddie! Familjen Borr kommer och hälsar på dig snart...



Kram

2010-03-14 @ 19:44:50
Postat av: Erica

Åh! Välkommen Eddie! Och jag missade honom med en ynka dag, typiskt! Men snart igen blir det. :)

2010-03-14 @ 19:59:57
URL: http://www.cheeserica.com/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0