ÄNTLIGEN kommer förr förra

helgens bilder.
Lång tid har det tagit att få fason på dom.
Men här kommer dom iallafall.
Ewa och Karin var över för två helger sedan för att krama gosa orm och klappa katter.
Eller tvärtom.
Ewa tyckte Eddie var smutsig så hon satte igång operation "göra ren Eddie.


- Usch usch så smutsig han är.


- Så, nu är han ren och fin.


Karin har aldrig klappat orm förut och tyckte det var mycket spännande.


En som var MYCKET intresserad av Eddie ute ur terrariet var Vitöra.




- Söt surrikat eller Vitöra ?


Han var faktiskt såpass intresserad så jag fick en stund stänga in honom för att inte Eddie skulle bli två Eddie.


Efter den här scenen så roade sig Eddie med att krypa igenom Ewas örhänge.
Jisses
Innan han kom igenom tror jag Ewas öra skulle ramla av eller nåt.
hehe
KnasEddie


Vi käkade lunch sen efter ormgos och kattkramande.
Jag hade handlat och Ewa lagade maten.
Himla bra arbetsfördelning tycker jag.
haha
Sen åt vi smarrig kaka med vaniljsås med punch i.
*mums*


Och Vitöra la sig på golvet lagom nära och väntade på att det kanske skulle ringla ut en Eddie eller nåt.


Och Prinsen och Bandit vaktade VID terrariet.


Samling på och vid terrariet som vanligt.


- Och här Ewa och Karin är mina fina kokarder.
- Men det är bara titelkokarderna och NOM och BIV.
- Allt annat har jag i glasprisskåpet.


Bandit passade på att mysa med Matte och Ewa tog kort.


- Matte min Matte.


Nu sover Bandit sött.


- Hallå, har ni fest där eller ?


- Va, fest ?


- Gäsp
- Orka


- Jag är trött.


Men sen ville Prinsen impa på Ewa.
Ewa har ju varit och gosat med dom stooooora kissarna.
Som lejon och sånt.
Prinsen vill bara visa att han också kan vara MYCKET farlig.


Tack för att ni kom och för trevligt sällskap.
Det gör vi om.

Kommentarer
Postat av: Karin

:)

Visst ser det ut som om jag gosar med Eddie. På en meters avstånd möjligen. Hehehe...

Tack för en himla trevlig eftermiddag!!

2010-05-03 @ 19:27:05
URL: http://aquiteboringblog.blogspot.com/
Postat av: Inkan o Ligan

Javisst gör det de.

hahhahahhahh

2010-05-03 @ 20:31:20
URL: http://ligans.blogg.se/
Postat av: Dui och Deco

Modigt att gosa med Eddie,det skulle aldrig matte göra. Eddies terrarium ser varmt utoch underhållningen är nära. Nosbuff

2010-05-06 @ 19:48:41
URL: http://duideco.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0