De e jag och bönderna

som vill ha regn.
*skrattar*
Skämt åsido.
Såhär är det.
Jag glömde att ställa ut tunnorna i påskas när jag var här.
SÅ, nu fanns det en liten tunna med vatten i och eftersom vi kom ut hit redan i onsdags så har vattnet tagit slut.
LÄngst ner på botten är det bara en skitig sörja.
SÅ, nu vill jag att det regnar.
*ler*
Fast enbart nattetid såklart.

IDAG har solen solat från en klarblå himmel hela dagen.
Sååååå ljuvligt.
Jag sov länge.
Jobbade en stund och sedan drog jag igång gräsklipparem och klippte gräset.
Lika bra att hålla det kort från början.
Först fick jag inte igång den.
Så arg så jag vrålade en stund.
Drog iväg den till grannen som glatt ryckte igång den.
*ännu argare efter det*
Men sen uppförde den sig och gjorde som jag sa.
Tack för det gräsklipparen.
Efter det har jag suttit med näsan i vädret och njutit i långa drag av solen och värmen.
Fick besök av Kära Marie och M och gostrollet Levina.
Tack för en underbar dag !
Vi hade det kanon.
Grillade korv, åt och mös.

Jag har hittills tagit ungefär 300kort.
Det kommer ta ett tag att få ordning på dom, men här kommer ett par iallafall.
Underbara ljuvliga Puzzel


Marie, som inte har många dagar kvar nu innan bebben kommer.
Så glad att ni kom ut idag vännen.


Till sist mina älskade Royalkillar.
Kungen i egen hög päls.


Och Prinsen


HUR ska jag kunna åka hem imorrn ???

Kommentarer
Postat av: Marie

Tack för en underbar eftermiddag och kväll!

Levina slocknade INTE i bilen på väg hem, satt och bubblade om Ia, hoppa och katterna hela vägen. Däremot slocknade hon tack och lov snabbt så fort hon hamnade i sin säng!

Tack än en gång, det var underbart att komma ut ett tag!

2010-05-16 @ 09:07:17
Postat av: Inkan o Ligan

hehe Skönt att hon somnade iallafall så fort ni kom hem. Det händer ju inte så ofta. ler

2010-05-16 @ 11:53:25
URL: http://ligans.blogg.se/
Postat av: Ninnie

Så vacker hon är lilla Puzzel!

2010-05-16 @ 12:07:32
Postat av: Catarina

Vilken super helg ni har haft !!

Hoppas veckan som kommer blir bra trots mycket arbete.

Ha det så fint och ge hela ligan en kram från mig .

Kramis C

2010-05-17 @ 08:55:44
URL: http://www.coppermines.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0