Landet försvinner :-(

:-(
Vet inte vad jag ska säga.
Men vi får försöka hitta nåt annat.
*ledsen idag*
Stället fick hellre stå tomt och falla ihop än att min hyresvärdinna kommer ut och lappar och lagar.
Hon vill ha nån händig och tja, det är ju inte jag.
SÅ, då fick det tydligen hellre stå tomt och hon slapp strul med mig.
Ja, så är det med det.
Jag har en månad men sommaren rök ju därmed.
:-( :-( :-( :-(
Vi fick iallafall ett underbart år därute.
Nu letar vi nytt sommarställe.
Dock kommer ju inte mina underbara grannar finnas där vilket är så otroligt tråkigt.
Jag har inte heller stort hopp om att hitta ett liknande ställe med dom förutsättningarna jag har idag.
Trist men så är det.
Stackars Ligan.
Ja, säg det roliga som varar.
Jag SKA inte ha det bra tydligen.
*suck*

Kommentarer
Postat av: Erica

Nej fy vad trist! :( Vad är det som gått sönder nu då?

2010-05-17 @ 10:33:33
URL: http://www.cheeserica.com
Postat av: Marie

Nej vännen!!!! Fasen också, ditt andningshål.... Vet inte vad jag ska säga! Massor med kramar!!

2010-05-17 @ 10:57:19
Postat av: Dino & Fläckis

vad sorgligt. hoppas ni hittar något nytt. att hon inte kan låta er bo där i sommar åtminstonde, så ni hinner leta till nästa sommar.

2010-05-17 @ 14:41:24
URL: http://www.kattnosar.se
Postat av: Ninnie

Inte lätt att hitta något så här "sent" på säsongen. Hoppas du får tag på något till nästa sommar i alla fall.

Det värsta är att om det inte ska kosta en förmögenhet att hyra så är stugorna oftast i ett skick som kräver diverse arbetsinsatser. Trist men sant.

2010-05-17 @ 17:06:28
Postat av: Sol & Måne

Nej, vad tråkigt. Håller tummar och tassar att du hittar nåt nytt bra ställe.

2010-05-17 @ 19:19:39
URL: http://zol-mone.blogspot.com/
Postat av: Lilla Skutts och Janssons matte

fy vad trist Inkan. Du vet att du alltid är välkommen hit till oss. I sommar kanske du har lust att följa med en tur ut i båten även om det innebär tält ;)

2010-05-17 @ 22:21:24
Postat av: mooch

Usch vad otroligt tråkigt! Håller med ovanstående, kan du inte få ha det sommaren ut då så du kan hitta något nytt till nästa säsong?

2010-05-19 @ 13:50:56
URL: http://luddrumpan.blogspot.com
Postat av: Elisabeth

Självklart går det att vara ute i sommar eftersom jag nu hittat lösningen: Grannen på landet kanske kan hjälpa till att lappa och laga! Han har allafall lovat titta på det.

MVH

Hyresvärdinnan

2010-05-21 @ 20:18:53
URL: http://blogg.aftonbladet.se/toppform

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0