Landet Landet Landet Landet Landet

Imorrn åker vi.
Sitter och jobbar som en tok, så jag tror vi kommer iväg tidigt imorrn.
Ska bli såååååååååå skönt att komma dit.
Hela stugan är full med böcker om det skulle bli dåligt väder.
Sen ska jag nog stoppa ner några av dom jag har här hemma också.
Längtar längtar.
- Vaaaar är Tamlin ???
- Matte, har du sett honom.
- Jag tänkte läxa upp honom lite.


- Undrar sa flundra var han kan vara ?


- pst........... Matte
- Är Oliver här nånstans ?


- Jag gömmer mig här så säger du till när kusten är klar va ?
Och som en liten skalman så drar Prinsen in huvudet så syns han inte.
*ler*

Kommentarer
Postat av: Tre katter

Söt skalman! :)



Tassar

//3 katter + mams

2010-05-14 @ 12:38:41
URL: http://3katter.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0