Perspektiv på Livet

Jag ska sluta gnälla.
Jag är frisk.
Har tre underbara barn.
Fem ljuvliga katter.
Några få men naggande goa vänner, som är ett stort stöd i mitt liv.
Flera kompisar, kamrater *ler* vad säger man? som jag gillar och trivs med.
Fika är viiiiktigt.
En ingift släkt som bryr sig om mig och tycker om mig.
Jag har en underbar lägenhet som jag stortrivs i.
Jag har det bra !!!
Tänk så !
Så får man perspektiv.
Var inte så materialistisk.
Vet att jag är det, men det finns vissa orsaker därtill.
Lyssnar på Ola Magnell och mår trots allt utmärkt.

Kämpa på Therese !!!

Kommentarer
Postat av: Ninnie

Man måste få lätta på trycket och klaga lite ibland även om man har mycket att vara tacksam för.

2010-05-18 @ 09:39:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0