Ursäkta men, hur svårt kan det vara ?

Sonens kommentar var.
- Mamma, vilket rookiemisstag !
Japp
Erkänner
Jag BORDE ha kollat mappen först.
Jag satt nämligen en hel kväll och rippade över skivor till en mapp som sedan visade sig vara tom.
*suck*
Lyckades dessutom i princip tömma den andra MP3spelaren och få in helt fel låtar i den första.
Inte en siffra rätt alltså.
Och sonen befanns sig dessutom i England.
Långt från Mamsen och Mamsens MP3spelare.
Nå, idag packade jag ner dator, MP3spelaren och hoppet och begav mig över till sonen.
Mitt i rusningstrafiken och sonen hade knappt hunnit landa på Arlanda.
*skratt*
MEN, självklart så fixade kära sonen det hela.
Tusen tack älskling !
Puzz och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0