- Vad har jag gjort idag nu då ?

Svar: Ingenting
Jag har besvarat några samtal från jobbet.
Drog ju och lämnade stackars Ewa med alla Norgemailen.   *skäms* *fast väldigt lite*
Lyssnat på radio och gått igenom dom flesta bloggar jag brukar läsa.
Jag bäddade just sängen/soffan.
Ja, klockan var ju faktiskt bara tre då.
Funderade på om jag skulle elda lite.
Jag har ju oljefyllda element som håller mig varm, plus kaminen.
Kaminen drar jag alltid igång när jag kommer för att få ut råheten och få upp värmen snabbt.
Sen brukar den få gå igång igen mot kvällen.
Det börjar ju bli liiiite kallt inne nu.
"Bara" 24.2 grader faktiskt.
Det är så mysigt att titta in i kaminen och se eldslågorna.
Vissa påstår att det inte ALLS är kallt.
Tro inte på dom säger jag bra !
Oj, nu gick det upp 0,2 grader härinne.
Nu är det 24.4
Skönt

Ja, jag hade nån tanke att åka och handla idag.
Men nu är ju klockan JÄTTEMYCKET.
Undrar om jag hinner innan dom stänger.
Vid 22 ikväll.
Måste ju fixa håret, klä på mig och få in Prinsen.
Bebisen får INTE vara ute om jag åker iväg.     *fniss*
Oj, vad stressigt allt blev nu ?!
Får handla imorrrn istället.  :-)

Prinsen



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0