Action i kvadrat i Inål idag

Ja, jag blir helt chockad över mig själv.
Eftersom grannen skulle dyka upp tänkte jag att det var bra om jag gick upp i tid,SÅ jag masade mig upp runt 10.
*ler*
Nu är klockan 12 och jag har hunnit med att vara ute en lååååååång stund.
Säkert en kvart sammanlagt.
Hann med att bränna av runt 250kort drygt.
Det lär ta en stund att sortera bland dom.
Men alla, nästan, är utebilder.
Det är superväder ute.
Det är kallt och solen skiner och man känner verkligen att solen värmer litegrann när man står i lä och med solen i ryggen.   Ljuvligt
Sen tog jag ett varv med trasan på fönstren.
Konstaterade att det knappt gick att se ut längre.
MÅNGA kattassar och blöta nosar var det och dom är inte direkt rena kissarna härute.
Nu hade jag ingen fönsterputs utan tog först ajax.
DET var ingen bra ide kan jag tala om, så jag fick göra om det med yes istället.
Nu ser man iallafall ut och det är alltid något.
Sen har jag värmt massor med vatten så jag ska diska vad det lider.
Utöver alla dessa hemska ansträningar har jag dessutom sopat golvet i heeeela stugan plus att jag skakade några mattor.  Dom drar in så otroligt mycket skräp dom små liven.
Idag har jag varit öppna-stänga dörr butler igen.

Det här är Bandit. Han ville inte stanna kvar på broräcket längre.  *ler*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0