Akut; Butler sökes

Ja, jag kom ju ut till Landet igår som ni vet.
Det är helt underbart.
Kände att jag behövde lite ledigt.
Men just nu känner jag mig som en dörröppnare åt mina katter.
Det är ett ständigt ut in ut in ut in.
Igår gjorde dom inte annat.
Lydig tvåbening som jag är så lydde jag ju.
Servade Ligan med mat, tömde lådan och öppnade och stängde dörren.
Igen och igen och igen.
SÅ, nu söker jag en Butler som kan avlösa mig.
Tanken var ju att JAG skulle få vila lite.
Inte hoppa upp och ner ur soffan/sängen som en guttaperkaboll juh.   *fnys*
Sen kan Butlern mellan dörröppningarna kanske värma Matte i soffan/sängen också.  *ler*

Idag kan jag tala om att det ser ut såhär.
Oliver - I en gammal träPrippslåda


Prinsen - La sig en en av Atlasburarna


Vitöra - längst upp våningssängen i ena hörnet.


Sömnig Sessan - Ligger även hon längst upp i våningssängen. Så långt från hemska TillfällighetsMatte som det går.


Puzzel - Bredvid Sessan ligger Puzzel och snusar gott.


Bandit - Tätt bredvid ligger Bandit. Dock låg han precis vid kanten så det gick inte att få med hela Banditen.


Totte hade nog gömt sig under sängen/soffan.


Kommentarer
Postat av: Bezzie's och Magou's matte

Stackars Totte - mobbad som vanligt....

2010-11-04 @ 15:46:36
Postat av: Dui och Deco

Då kanske det blir lite vila innan någon kommer på att det är dags att gå ut..Nosbuff

2010-11-04 @ 17:22:20
URL: http://duideco.blogspot.com
Postat av: Inkan o Ligan

haha Veeeeeeeeeeet, det är jättesynd om stackars Totte. Du kanske är kandidat för att han ska få flytta hem till er.

2010-11-04 @ 18:13:36
URL: http://ligans.blogg.se/
Postat av: Inkan o Ligan

Ja, det har inte varit lika mycket spring i dörren idag. Det är ju kaaaaaallt ute. skratt

Som om det har bekymrat Ligan förr.

2010-11-04 @ 18:14:18
URL: http://ligans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0