Banana Leaf show

Här delar vi lika på alla fina klösträd.
Banana leaf har fått flytta ut i vardagsrummet och blev jättepoppis.
Nåja, det var det innan också, men det är så trångt inne i Marias rum så jag ställde ut det i vardagsrummet ett tag.
Här ligger Oliver längst upp och Sessan i nedre korgen.


Oliver njuter i långa drag.
Det där grå till vänster i bild längst upp på klösträdet är päls.
Japp, jag vet att jag borde städa kanske.  *ler*


- Men men, vad hände här då ??
- Fick inte den fina husisen ligga i banana leaf ??
- Är han inte fin nog ??
- Stackars ledsna Bandit.   :-(


- Haha
- Nu lurade vi er allt.
- Här tronar Bandit nu så fint längst upp i banana leaf.


- Och här har vi fina Totte.
- Dock är det inte riktigt Tottes färg.
- Han försvinner liksom i trädet.
- Det är därför jag måste sälja det.
- hehe


- Prinsen tronar i tyskträdet istället.
- Ibland ensam längst upp i korgen.


- Och ibland i hängmattan med Duo-Ligan.


Här hittar ni annonsen på mitt banana leaf.
Jag ska sälja det och spara ihop pengar till ett nytt tyskträd istället.

Kommentarer
Postat av: Mia systeryster

Oj vad mysigt de har det! Hur många katter har du?Kram

2010-11-21 @ 21:51:20
URL: http://systerystesagbok.blogg.se/
Postat av: Inkan o Ligan

Jag har fem katter plus Totte som letar nytt hem.

Kram tillbaka

2010-11-21 @ 22:09:58
URL: http://ligans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0