Fenomenet Saker och Landet

Alltså, jag bär hit saker.
HELA tiden känns det som.
Jag bär hem saker.
Hela tiden känns det som.
Hur kommer det sig att det aldrig tar slut ?!
Jag menar, jag har ju allt jag behöver härute nu.
Lite kläder och lite mat måste ju alltid med, men sen..............
Nu släper jag hem en del grejjer igen.
Jag borde kanske tänkt till lite mer i somras, FAST jag hade nog tänkt att komma hit tidigare än nu.
Det råkade bara komma några kattungar ivägen.
Annars hade jag kommit ut tidigare, men på något sätt måste jag vara lite mer organiserad.
Jag tycker iof att jag är det men tydligen inte tillräckligt.
ELLER, så är det såhär att jag måste LÄSA dom där lapparna jag skriver där det står vad jag ska ta med till Landet respektive hem från Landet.   *ler*
Istället för att gissa och låta lappen ligga kvar hemma.

Såhär tittar Sessan ofta på mig.
Jag är LÄSKIG.


Totte ligger iallafall kvar.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0