FunClub

Ja, medlem i Puzzels funclub är jag definitivt inte just nu.
Om en vecka är tanken att vi ska på utställning.
Puzzel har hela pälsen full me tovor som jag desperat försöker få bort just nu.
Hon älskar INTE mig för ögonblicket, vilket jag kan förstå.
Det här borde jag ju ha gjort för länge länge sen.
Men jag har varit upptagen med en del andra saker.   :-(
Just nu är det inte så troligt att det ens blir nån utställning för henne.
Å andra sidan är inte det hela världen heller.
Sådetså
Just nu åker jag enbart för Vitöras skull och han har inte HELLER mig på sin Funclublista för det.
Vitöra hade gärna struntat i det hela.  *suck*
Jag är heeeeeeeeeemsk.
Undrar om Puzzlan protesterar ?
Liggandes på ett hårt trätrappsteg längst ner på en Tripp-trapp stol ?

Kommentarer
Postat av: Max & Måns

Ni verkar ha det mysigt där på landet!

Tovor hit eller dit, så blir det när man är i naturen och spanar av området! :-)

2010-11-04 @ 21:41:28
URL: http://sorpingskatterna.blogg.se/
Postat av: Daniel

Ja så mysigt ni verkar ha!

2010-11-05 @ 11:45:03
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0